Saturday, March 30, 2013

Ghici, ghicitoarea mea | ... 13 din 13


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 13 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


         După ani și ani ... o provocare        


Azi, în avanpremieră la ziua de 1 Aprilie...o ghicitoare multiplă. Cine se află în imaginile de mai jos?
Unii se poate să fie mai ușor de recunoscut, alții puțin  mai greu... dar deloc imposibil. Un pont: cu toții sunt din lumea muzicală...românească.
Vă voi oferi răspunsurile luni seara. Va fi și un clasament cu cine, ce și cum a răspuns. Un fel de Top 10.

Acum, să trecem la treabă!




























================================================
  

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 13."
ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).







61 comments:

  1. Chestia cu ghicitul o las pentru altii pentru ca nu stiu cine sunt personajele, sau probabil am uitat! Chestia cu 1 Aprilie nu o pot lasa neobservata pentru ca este o zi "marcanta" din viata mea! Mai multe îti spun luni! :))
    Un weekend minunat îti doresc, te îmbratisez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Minnie, macar 1-2 tot ii puteai ghici daca te-ai fi concentrat putin. :)
      Nu e chiar atat de greu. Mai ales ca pe multi i-ai vazut la vremea aceea :)
      Astept luni, cu nerabdare, sa vad surpriza ta :)
      Multumesc mult!

      Delete
  2. Cred ca i-am recunoscut pe Dan Bittman si Emil Hossu. e ceilalti ii las in seama cititorilor tai, ca abia m-am trezit si nu vad bine. :))
    Sa ai un weekend placut, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vei afla luni seara :) Cand voi publica o postare cu toti...cei din zilele noastre...
      In apele mele nu sunt nici eu...desi de vazut vad bine :)
      Multumesc, Vienela!

      Delete
  3. Ce frumoasa e tineretea! Ce frumos e Bittman, Minculescu nici nu stiam ca era asa frumusel tinerel,Chirila e genul dupa care as fi umblat in studentie :D,Pittis... Mda,asta e,tot mai bine incaruntirea,decat alternativa :D
    Weekend frumos,Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...vezi ce face timpul? E crud. Dar asta e viata.
      Multumesc mult pentru incercari :) Luni seara vei vedea cum sta treaba :)
      Multumesc, Irina draga!

      Delete
    2. Mai adaug si eu: Paul Ciuci... :))
      Happy weekend, Elly!

      Delete
    3. Multumesc, draga mea! Va dau raspunsurile luni :) Cu poze din zilele noastre, nu asa oricum. Si fac si un clasament cu cine, ce si cum a raspuns :) Un fel de Top 10 :)


      Delete
  4. L-am recunoscut pe Bittman,
    când încă era peste nori.
    Şi încă vreo doi sau trei,
    dar nu-i spun... mă trec fiori.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru raspuns. Insa...chiar fiori? Asta e viata...timpul trece peste noi si mie mi se pare interesant sa vedem cum. Cu unii e mai bland, cu altii mai putin...
      Happy weekend!

      Delete
  5. Astept raspunsurile mai bine:)) Sa zic ca ar fi Dan Bitman si Florin Pitis in 2 imagini, dar pe restu nu'i recunosc :)) si nici pentru cei 2 nu bag mana in foc ca sunt ei :))

    ReplyDelete
  6. Pentru Dan Bittman aş garanta că e în a doua poză. În rest, bănuiesc că ar fi Cristi Minculescu în a şaptea şi Tudor Chirilă în a noua... pe restul cred că sunt prea tânără ca să-i cunosc! :))

    ReplyDelete
  7. iris, compact, voltaj, timpuri noi, vama veche, holograf, pitis...si cam atat! :)
    sa-ti fie ziua faina! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bag de seama ca tintesti un loc pe podium :) Vom vedea ;)
      Multumesc, Geanina!

      Delete
  8. :)) doar câtiva am recunoscut si mi-e rusine sa spun câti :(
    happy Weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e nicio rusine si nici nu e obligatoriu sa ii cunosti pe toti. Chiar daca ai recunoscut numai unul...tot e ceva. :)
      Multumesc, Carmen!

      Delete
  9. Happy Weekend! Ce mi-am zis?!
    La fel cum ai spune "peşte":
    Particip şi io cu ce-am scris,
    de n-o fi mare bai, fireşte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E foarte bine. Insa cu ce? Cu ultima postare?
      Daca e asa, trebuie trecut linkul ei in tabel. ;)
      Si specificat acolo, in postare...nimeni nu stie cu ce participi de fapt...

      Delete
  10. 3 - paul ciuci (holograf) in 1981
    2 - dan bitman, din aceeasi vreme
    1 - habar n-am, un urat de prin anii 70.
    si-n rest nu recunosc pe niciunul in afara de paul mccartney, ultimul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu pun aici oameni urati :))
      Vezi tu luni care-i treaba ;)

      Delete
  11. Pleata lui Bitman n-o recunosc, dar chipul daaaa. Parca mai recunosc si pe Chirila si Minculescu, dar nu sunt sugura decat 90%.
    In rest, parca parca recunosc dar sa nu dau cu bata-n balta astept raspunsurile tale de luni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca, parca :)
      Vom vedea luni. Dar daca-ti mai poti da cu parerea in continuare nu-i cu suparare. Luni va trec intr-un top pe cei care ati ghicit mai multi :)

      Delete
  12. defnitiv tineri au ramas chiar daca... :)
    sa vedem pe cine recunosc eu...
    Nicu Covaci,Dan Bittman,Paul Ciuci,Baniciu,Theo Petrer,Minculescu,Pittis,Tudor Chirila,'Artanu de la Timpuri Noi si cam atat...
    pe ea chiar nu o recunosc :)
    astept "validarea" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai e mult pana luni. Deci nu mai ai mult de asteptat. Merci, Pandhora! :)

      Delete
  13. Cam grea ghicitoarea dar apreciez postarea. Happy weekend! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si...chiar nu doresti sa-ti incerci deloc norocul? Nu pierzi nimic :)
      Multumesc!

      Delete
  14. A, o provocare grea dar interesantă pentru cineva care vine de la magazine (cadouri de Paști, le ținem pe amândouă), și se păregătește de drum!
    Recunosc așa: Dan Bittman, Paul Ciuci, Cristi Minculescu, Mircea Baniciu, Moțu Pittiș, Tudor Chirilă, Dida Drăgan, Leo Iorga.
    Faină provocare, mi-a plăcut mult!
    Să ai un weekend frumos, cu amuzament, prieteni buni și veselie! Te pup! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut. Si mie ideea desi am ezitat ceva pana s-o fac si s-o propun. Dar mi-am zis ca-i ceva inedit si ca merita sa incercam si asa ceva. :)
      Multumesc, Mirela draga!

      Delete
  15. Ne pui la grea incercare :))
    pe Dan Bitman, cel de la compact, si ma uit mai sus, la comentariul Mirelei si mi-am adus aminte si cum ii mai cheama :))
    Weekend frumos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar trebuia sa-i scrii pe ccei are crezi ca-i mai recunosti. Mai ai timp si azi :)
      Luni fac un fel de clasament cu cei care i-au recunoscut pe cei mai multi :)
      Multumesc, Anca!

      Delete
  16. Cum ziceam: ”E 13, ce nororc!”

    ReplyDelete
  17. N-am recunoscut decât trei nefericiţi de acici.
    Despre ceilalţi îţi pot spune că-i voi recunoaşte
    după ce mă recunosc ei pe mine!
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam greu cu reciprocitatea visata :) Dar cine stie?!?
      Care sunt cei trei? Din cei 13?
      Multam de urare!

      Delete
  18. Ce timpuri!
    Recunosc pe: Dan Bittman, Cristi Minculescu, Mircea Baniciu, Florian (Moțu) Pittiș, Tudor Chirilă şi Dida Drăgan. Restul..., i-am ascultat sigur, dar nu-i recunosc.
    Ce seri de PMT (poezia muzicii tinerii) organiza Moţu la Bulandra (în Icoanei)!
    Weekend plăcut, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A!, stai că am uitat de Artanu!

      Delete
    2. Asa este: Ce timpuri!
      Vei vedea luni cum stai cu memoria vizuala si cu gusturile muzicale ;) :)
      Multumesc, Anastasia!

      Delete
  19. Elly....eu sunt un antitalent, am recunoscut prea putini ca sa intru in topul tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mona, fa lista cu cei pe care i-ai recunoscut si pune-o aici. Nu se stie, poate ca ai recunoscut suficienti ca sa ajungi in top :)

      Delete
  20. Sigur nu intru în top - i-am recunoscut doar pe Dan Bittman, Mircea Vintilă, Tudor Chirilă şi Cristi Minculescu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu se stie niciodata. Mai ai timp chiar si azi si luni pana dupa-amiaza... sa-ti tot dai cu parerea. :)

      Delete
  21. Nu mai are rost sa spun pe cine am recunoscut, de vreme ce au spus destui niște nume. Mi-a făcut însă plăcere provocarea, bună idee !
    Weekend plăcut, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dar poate ca puteai ajunge in top. Poate ca ii recunosti pe toti. Dupa cum vezi timp mai este pana luni. POti inca sa mai faci o lista aici ;)
      Ma bucur ca ti-a placut. Multumesc!

      Delete
  22. Ca să recunosc pe cineva, mai întâi trebuia să-l fi cunoscut.
    Ca să recunosc ceva, mai întâi trebuia să fi făptuit.
    Aşadar, nu recunosc că îi...recunosc !
    Abia acum, după cele scrise de alţi comentatori de mai sus. îi...re-cunosc ! :)))
    Te asigur de toată recunoştinţa mea pentru acest blog interesant!
    Weekend plăcut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca asa, cu toata ne-recunoasterea...poti sa lasi o lista cu cei pe care consideri ca-i recunosti. Eu cred ca tot de recunoastere e vorba fiindca cu siguranta ii cunosti pe multi ditre ei. Pe unii posibil sa-i fi vazut candva exact sub aceasta forma ;) Am remarcat, de mai multe ori, ca ai cunostinte muzicale. Poate nu neaparat in aceasta zona desi as crede ca da :)
      Ma bucur ca-ti face placere sa calatoresti pe aici. Si mie imi place sa te am musafir :)
      Multumesc!

      Delete
  23. oooooo, abia luni primim lista dezvaluirilor?! :(

    o duminica minunata iti doresc!

    ReplyDelete
  24. Wou, cat de frumoasa putea fi Dida Dragan in tinerete. Si ce slabut era Artanu (asta daca e el in acea poza). In rest i-am recunoscut pe Florian Pittis, Dan Bittman si pe fostul solist de la Vama Veche, Tudor Chirila in ninsoare, nr 1 in zelist la un moment dat. :)) Ar mai putea fi, dar extrem de tanar, tuns si schimbat, solistul de la Iris, Cristi Minculescu. Fostul solist vreau sa zic. :P Pe cel cu microfonul nici nu-l vad bine. :))

    Duminica vesela si frumoasa sa ai, Elly. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru participare, Nice! Luni vei vedea cine, ce, si cum :)

      Delete
  25. Paul Ciuci,Nicu covaci,Dan Bittman, Cristi Minculescu, Mircea Baniciu, Florian Pittiș, Tudor Chirilă şi Dida Drăgan,. Leo Iorga.
    Mi-a făcut plăcere provocarea!
    Weekend plăcut, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad ca te-a prins provocarea :) Inseamna ca ti-a placut cu adevarat.
      Multumesc pentru urari! Maine seara :)

      Delete
  26. Pe unii i-am recunoscut, pe altii nu
    Oricum, e placut sa vad asa poze, ascunse in general privirii, uitate, date la o parte de trecerea anilor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totusi...de ce nu ai scris nimic, niciun nume?
      Da. Si mie imi plac astfel de fotografii. Foarte mult. Chiar daca arata cum trece timpul.

      Delete
  27. Ce supriza minunata mi-ai facut Elly cu tinerii astia din fotografii, ce mi-au incantat tineretea. Sa ai o seara de vis iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur! De ce nu ai incercat si un raspuns? Eu sunt foarte interesata sa vad cati dintre ei pot fi recunoscuti dupa ani si ani...
      Multumesc, Gabriela!

      Delete
  28. Hmmmm...Elly, ai miscat batul in rana, sa stii! Nume cunoscute in vreme, muzica veche, amintiri, nostalgii...Nu mai pot intra cu o postare pentru HW insa incerc sa-mi dau cu parerea in legatura cu personajele din fotografii, personaje care au marcat istoria muzicii romanesti...Citiva au fost realmente usor de recunoscut,altii insa....

    1. Mircea Florian sau Nicu Covaci
    2. Dan Bitman
    3. Paul Ciuci
    4. Mircea Baniciu
    5. ....Temisan?????
    6. Teo Peter(sau Aurelian Andreescu)
    7. Cristi Minculescu
    8. Motu Pitis
    9. Tudor Chirila
    10.Cristi Minculescu
    11.Adrian Plesca
    12.Dida Dragan
    13.Leo Iorga

    Cu multumiri pentru ideea acestei postari, nu-mi ramine decit sa-ti urez o saptamina ce vine excelenta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut. Am raspuns deja :) Poti verifica :)

      Delete
  29. I-am recunoscut pe Dan B. (pentru ca-mi este excesiv de antipatic) si pe Cristi Minculescu, care mi-a ramas in memorie de cand a cantat trupa Iris cu Uriah Heep. Ceilalti… Pentru a-i recunoaste ar fi trebuit sa ii fi cunoscut, sa ii fi vazut mai des. Sunt chiar vreo doua nume - le-am citit in comentarii - care-mi sunt perfect straine!
    Florian Pitis imi e cunoscut din Decembrie 1989 (si-mi pare rau ca nu l-am ascultat si mai inainte vreme, mai ales daca nu a cantat cantece patriotice, dar n-am habar ce si cum si cand a cantat). Baniciu imi e cunoscut “din politica” (sau, poate, il confund, pentru ca si la politica ma pricep la fel de bine ca la condus meteoriti).
    Pe Dida Dragan - daca e ea, cum se zice in comentarii - n-as fi recunoscut-o…
    Sunt ignoranta perfecta (si) in acest domeniu.
    Saptamana minunata sa iti fie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baniciu...Poate ca seamana cu altcineva. De fapt cred ca stiu la cine te-ai gandit. Acela e Bănicioiu, de la PSD. Nicu Bănicioiu ;) Care acum e Ministrul Tineretului și Sportului ;)
      Am raspuns ghicitorii :) Te invit sa verifici :)
      Multumesc pentru urari, draga mea!

      Delete